luni, 2 iunie 2014

Palatul copiilor - Galati, Trupa de teatru "Daria"

Piesa de la ora 11,00

Scena 1
 
POVESTITOR – XENIA BUZATU
A fost odată, a fost ca niciodată. Să vă spun? Să nu vă spun? Bine! O să vă spun! Într-o zi cum nu a mai fost alta, un rege cu barbă lungă şi minte multă şi înţelept cum doar Solomon fusese îşi chemă cele 3 fete
 
Prinţesele:
Adriana Roxana Prisecaru
Ana Maria Lucia Prisecaru
Teodora Paraschiv
 
Prinţesele: noi suntem frumoasele prinţese. Toată ziua ne uităm în oglindă
Adriana Roxana Prisecaru: părul meu e de aur.
Ana Maria Lucia Prisecaru: şi al meu.
Teodora Paraschiv: părul meu e şi mai frumos. E din abanos strălucitor
Povestitorul: dar într-o zi zână sosi în palat. Zâna avea două fete. Foarte frumoase și delicate.
Bianca Andreea Savinescu ( zâna 1): Frumoasele mele vă place palatul?
Fetele zână ( Adriana Păun și Mara Medeleanu): Este foarte frumos. Mama, te rugăm, hai să facem o glumă!
Zîna 1: Ce glumă?
Zînele mici: Nu știm, dar ceva comic. Să încurcăm spre exemplu părul prințeselor.
Zîna nr. 1: Bună idee!
Fetele: Vai ce păr încurcat și pieptănul se rupe! Mama!
Mama regină – Boros Maria Alexandra: Of, ce enervant! Ce se aude? Cine țipă? Fetele astea! Mă duc să văd ce fac. Ce aveți? Ce s-a întâmplat? De ce mă deranjați?
Fetele: Părul meuuuuuuuu!
Regina: Ce pere? V-am luat mere. Acum vreți pere? !?
Fetele: Părul!
Regina: Părul? Din grădină? Ce e cu părul?
Fetele: Maman! Părul.
Regina: Da, părul. Ce e cu părul? Ce e cu el? Ce vreți? Eu mă duc la mall? Vă cumpăr pere.
Fetele: Maman! Părul s-a încurcat…..
Regina: da! Cu cine? Părul sau pajul. Pajule!
Pajiii – Vlad Bivolaru și Tudor: pe noi ne-ai chemat Măria Ta!
Regina: Da! Cu cine v-ați încurcat!
Pajii: Ha! Ha! Noi?
Fetele: Maman Ni s-a încurcat părul!
Regina: ce s-a întâmplat? Nu aveți balsam? Pajilor mergeți să cumpărați de la Promenada Mall: Hai notați: Balsam Pantene. Spumă de păr……
Pajii: Da măria ta! Scoatem iphon-ul acum.
Regina: cumpărați și mască de păr. Feixativ. și peruci. Că le tund.
Fetele: Nu maman! Nu se poate! Părul meu!!!!!
Fetele ies plângând în hohote.
Pajii: ne-am scos! Mergem la mall. Pe banii altora.
La mall.
O, ce fete frumoase!
Eva Bivolaru și Andreea Iren Harabagiu: Cine, noi?
Pajii: Voi. Nu mergeți la o înghețată?
Eva Bivolaru și Andreea Iren Harabagiu: super. Mergem!
Povestitorul: la malll ca la mall. Lume, marfă multă, înghețată, muzică, distracție. Cum să lipsească zînele.
Zânele: ce super tare e aici. Putem să cumpărăm orice.
Zîna nr. 1: mergem la înghețată. Oooooo! Fetelor voi vedeți ce văd eu?
Zînele mici: o pajii nostri nu se plictisesc deloc. Au deja companie.
Pajii: ce bună e înghețata
Eva Bivolaru și Andreea Iren Harabagiu: mulțumim că ne-ați invitat. E foarte frumos aici. Să mai venim
Pajii: cum să nu
Zânele: hei, trebuie să mai veniți, dar hai să ne distrăm.
Povestitorul: si zînele noastre începură să arunce cu înghețată încât tot mall-ul fu cuprins de bătălia cu înghețată. Asta da, distracție.
 
Scena2
 
Regina: nu știu ce e în palatul acesta?! Totul este întors pe dos. Chiar totul!
Alex – regele: frumoasa mea regină. Totul se poate rezolva. Prințul detectiv va afla ce se întâmplă aici. Nu e așa prințule?
Prințul: voi cerceta și voi afla. Totul se va rezolva. E un mister. E un complot. Prințul pe loc îl va afla!
Regele și regina: îl va afla!
Regina: liniște vreau în palat.
Adriana: eu nu înțeleg. E un mare mister. Totul e întors, totul e pe dos!
Anamaria: ne certăm! Ne enervăm!
Teodora: eu nu mai suport! Vreau liniște! Vreau un bal. și un prinț frumos
Adriana și Anamaria: și noi
Povestitorul: era un haos în palat. Dar și la mall. Un oraș dat peste cap. doar prințul detectiv ne putea salva. El a pândit. și ce-a văzut? 3 zâne frumoase, dar cam haioase.
Zânele: ce dezastru! Suntem f bune! Nimeni nu ne prinde! Nimeni nu ne vede!
Prințul: ba eu vă văd! Frumoaselor!
Zânele: tu nu vezi! Aoleu! Am încurcat-o!
Prințul detectiv: cam asa ceva. Acum p loc să faceți totul la loc. să fie clar! Eu vreau un bal! și să valsez cu toate trei. și să mă însor.
Zînele mici: cu mine! Ba cu mine!
Prințul: ei cu voi! Cu o prințesă desigur!
Zânele: care prințesă?
Prințul: cu cea mai frumoasă și mai desteaptă. Dar acum pe loc să le faceți pe surorile mele să nu se mai certe. Pe mama și pe tata să nu îi mai supărați. la mall să fie pace. și toți să ne distrăm!
Zînele: să fie pace și desigur DISTRACȚIEEEEEEEEEEEEEEEEE


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu