luni, 18 aprilie 2016

ANIMALUT DE COMPANIE

     Animalul meu de companie este ea: o broscuta testoasa. Ea se numeste  SIRENA BROSCHI. Este o fetita broasca testoasa cu tample galbene.
     Are unacvariu cu un palmier dragut de plastic.Acum are chiar si niste pietre. Ei ii place sa aiba apa calduta dupa ce i-o schimb.
    Ea mananca peste uscat si bucatele de pestisori mai mici. Acestea sunt deasemenea cumparate. Pentru ca mananca peste (carne),  prietena mea este un animalut carnivor. Ii plac si bucatile micute de fructe sau legume.
    De cand o am, imi plac foarte tare broscutele testoase. Le studiez si le stiu rasele. Ele sunt foarte diferite. Cum noi ne deosebim prin felul in care ne arata pupila ochiului sau  pielea degetului, ele se deosebesc prin felul in care le arata carapacea.
     Eu o iubesc foarte tare. Ma gandeam sa-i cumpar un acvariu mai mare si, eventual, un prieten.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu